Assemblea i Informe Anual de Mutual Mèdica: més de 70.000 metges ja confien en la teva mutualitat

L'Assemblea General de Mutual Mèdica es va celebrar dijous, 17 de juny, i per segona vegada va ser virtual. També es van presentar les xifres més rellevants de l'any 2020, com que més de 70.000 metges mutualistes ja formen la mutualitat. Aquestes i altres xifres es poden consultar a l'Informe Anual.

L'Assemblea General de Mutual Mèdica es va celebrar dijous, 17 de juny, i per segona vegada va ser virtual. El president de la mutualitat, el Dr. Luis A. Morales, va remarcar en el seu discurs que aquest any 2020 l'entitat ha realitzat un canvi estratègic i la digitalització total de l'entitat.

També es van presentar xifres molt positives com que més  70.000 metges ja són mutualistes..

Com ja hem comentat, l'Assemblea de Mutual Mèdica ha aprovat els números de l'entitat a tancament de l'exercici 2020. Us resumim les xifres més destacades:

- El 2020, el nombre de mutualistes va superar per primera vegada els 70.000, amb un increment de 400 respecte l'exercici anterior.

- L'entitat ha implantat un Sistema de Gestió de Compliance Penal, que afecta els integrants de totes les àrees funcionals de l'entitat en les seves relacions amb els diversos grups d'interès.

- L'entitat també s'ha sotmès a una auditoria de protecció de dades personals que ha analitzat el grau de compliment i adaptació al RGPD.

- L'exercici 2020 es tanca amb un volum de quotes de 125 milions d'euros i un creixement del 2,75% en relació a l'any anterior.

- 20 províncies aporten el 84% de les altes de mutualistes.

- El 2020 hi ha hagut un total de 4.005 noves altes.

- 9.377 expedients tramitats que provenen de les assegurances d'Incapacitat Transitòria i Incapacitat Permanent i Absoluta, més de el 78% del total.

- Tot i la situació generada per la COVID-19, l'entitat ha tancat amb un resultat positiu de 4,1 milions d'euros.

Pots consultar l'Informe Anual complet al següent enllaç.

Contactem amb tu

Resolem les teves consultes o dubtes, a través del telèfon 900 82 88 99. Si ho prefereixes, pots deixar-nos les teves dades i molt aviat contactarem amb tu: